POS cardboard display и ползите от тях

жена пазарува в супермаркет

Ако сте направили всичко възможно, за да рекламирате ефективно бизнеса си пред външния свят, уверете се, че маркетинговите ви усилия продължават да дават плодове и пред реалните клиенти в магазина. Не пренебрегвайте въздействието, което могат да окажат POS cardboard display на терен. Умелото проектиране и позициониране на един POS cardboard display може да подтикне клиентите ви да направят покупка, разказват от Dimeko, специалисти в изработката на такива стелажи.

Често дисплеите се използват за рекламиране на евтини стоки, които хората са по-склонни да закупят импулсивно. Например в магазин за бързо-оборотни стоки може да откриете бонбони и шоколадови изделия със специална оферта, които се предлагат в POS cardboard display в близост до касата. Или пък в магазините за дрехи, аксесоарите често се излагат в кошове или палети, където клиентите трябва да се редят на опашка, за да платят основните си покупки.

Точките за продажба (POS cardboard display) могат да се използват и за привличане на вниманието към скъпи, първокласни стоки. Ако имате конкретен продукт или асортимент, който искате да се отличава от останалите артикули в магазина ви, това може да се постигне с помощта на по-висок POS cardboard display.

Как допринасят тези дисплеи?

Доброто излагане на продуктите ще привлича вниманието на клиентите и ясно ще предаде посланието на марката ви. Ако предлагате определена оферта, то POS cardboard display ще я популяризират лесно. Важно е да вземете предвид размера и начина на използване на щанда или устройството. Ако се нуждаете от дисплей за еднократна специална оферта, тогава е разумно да изберете рентабилно решение, което няма да ви коства голям бюджет.

Ако обаче вашият модул ще се използва многократно, може да помислите за по-здрав материал. При избора на подходящ дизайн трябва да вземете предвид и теглото и стойността на продуктите, които ще излагате. Не всички стелажи са подходящи да издържат тежки артикули, така че помислите за бройката на изложените артикули и тяхното тегло. Също така е важно да обмислите дизайна на стелажа, по такъв начин, че да не падат от него продуктите. Ако е поставен на място с много голям човекопоток, трябва да бъде достатъчно стабилен, в случай че бъде бутнат по случайност.

супермаркет с POS дисплей

POS cardboard display стелажите могат значително да увеличат общите ви приходи от продажби. Ако по-голямата част от клиентите, които влизат в магазина ви, попаднат на такъв стелаж с продукти, в рамките на една седмица сме сигурни, че ще бъдете впечатлени от резултатите.

Преди увеличението на продажбите обаче има още един аспект, на който трябва да обърнете внимание, а именно присъствието пред клиентите ви. За съжаление, светът ни е претрупан с реклами, брандове и информация. Ако не присъствате там, където се продават вашите продукти, дори и да имате добре отработен бранд, клиентите ще забравят за вас. POS cardboard display са добри именно в това - да напомнят за вас и вашите продукти.

Начинът, по който се случва това, също е много важен. Макар да трябва да бъде отличителен дизайна на стелажа, той не трябва да бъде прекалено натрапчив. Също така трябва да е в тон с начина, по който обикновено звучите в прессъобщенията си. Само специалист може да ви изработи добър дизайн на POS дисплей, максимизиращ позитивите от неговото излагане.

Кампаниите за нови продукти или за промени в бранда също могат да се популяризират много добре чрез POS дисплей. При тях обаче той трябва да е изработен по такъв начин, че да може да се разбира бързо и ясно за какво става въпрос. За никого не е тайна, че клиентите отделят част от секундата, за подобни реклами и трябва да успеете за това време да им грабнете вниманието. В противен случай вашето послание ще остане нечуто и невидяно.