Ползите от подовите стелажи за бизнеса

подови стелажи с козметика

Безброй начини има да увеличите продажбите си и определено използването на подови стелажи е един от най-рентабилните. Те могат да бъдат изработени от картон, велпапе или метал. Цената им е разумна, а ползите от тях са изключително много. Специалистите в изработка на подови стелажи Dimeko напомнят, че този вид POS материали могат да послужат за много различни стоки и дори за редица услуги. Например, те могат да помогнат за увеличаване на продажбите и познаваемостта на марка от хранително-вкусовата промишленост, козметиката и перилните препарати и тн. Ще хвърлим малко светлина върху предимства на подовите стелажи, за да може да ви насочим, ако се чудите, дали да ги заложите в маркетинговата ви стратегия.

Подовите стелажи привличат вниманието на купувачите

Начинът на пазаруване в хипермаркетите е свързан с разхождане и оглеждане на стоката. В по-малките магазини, хората казва на продавачите какво искат и продавачите им го дават, но в хипермаркетите принципът е различен. Знаейки това, маркетолозите са забелязали доста интересни навици на пазаруващите хора. Например, даден човек може да се впечатли от опаковката, ако види продукта индивидуално изложен, но изобщо да не му направи впечатление, ако е сред още 2-3 конкурентни опаковки. Ето защо търговците използват тези видове подови стелажи, за да акцентират на даден продукт. С помощта на големи табели за рафтове и дисплеи от велпапе можете да накарате купувачите да забележат вашата марка и да купят от вас, а не от конкуренцията.

Един подов стелаж предлага много място за поставяне на продукти

Друго предимство на тези стелажи е, че те помагат на купувачите по-лесно да забележат вашата марка. Освен това предлагат и много място за брандиране по тях самите и ви дават възможност да обучавате купувачите, в случай че въвеждате нов продукт или услуга. Чрез тях можете да предоставите допълнителна информация за продуктите ви, по забавен и интересен начин.

Помагат за намирането на продуктите ви

POS дисплеите са приспособления, които можете да закрепите в краищата на рафтовете на магазина. Следователно можете да се възползвате от по-голяма гъвкавост по отношение на разположението на продуктите ви. Вашите продукти няма да бъдат притиснати из между тези на конкуренцията и ще отличават ясно. Огромен позитив за вашите продажби ще е позиционирането им в средата на пътеката в магазина ви.

Помощ при мърчандайзинга на вашите продукти

Често срещана трудност за марките е да гарантират, че техните продукти се предлагат ефективно в търговските обекти. Това зависи изцяло от факта, колко добре търговецът на дребно разбира вашата марка и колко време и пространство може да отдели за всяка от многото марки, които трябва да популяризира. Предоставяйки подови стелажи заедно с продуктите ви,  можете да диктувате как точно искате да бъде рекламиран бранда ви в магазина, което спестява много проблеми както на вас, така и на търговците. По този начин ще сте сигурни, че вашата стока ще е изложена подобаващо.

дама в магазин с подови стелажи

Подовите стелажи са рентабилни

Рекламирането обикновено е скъпо. От друга страна, подовите стелажи могат да представят вашата марка по икономически ефективен начин. Възможно е да използвате едни и същи стелажи отново и отново в зависимост от нуждите, без да харчите допълнителни средства. Те са издръжливи и не се амортизират никак бързо.

Подовите стелажи са насочени към импулсивни купувачи

Ако е поставен добре, един стелаж може да служи за интелигентна реклама. Освен това, ако купувачите вече са купили нещо, дисплеите могат да ги подтикнат да сложат още един продукт в кошницата си. Често много от покупките са непланирани, що се отнася до хранително-вкусовата и козметичната промишленост. Ето защо поставянето на тези модули може да окаже голямо, положително въздействие върху вашите продажби и те да се увеличат драстично. Накратко, това са само някои от основните ползи от използването на POS дисплеи за вашия бранд.